آتنا گروپ خودروهای برقی سایپا؛ یکی از جذاب‌ترین بخش‌های «اتوشو تبریز» - آتنا گروپ

کد خبر: ۲۴۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ – ۰۷:۴۳
  • خبرنگار: علیرضا جابتی
  • چاپ

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

خودروهای برقی سایپا؛ یکی از جذاب‌ترین بخش‌های «اتوشو تبریز»

محصولات سایپا

سایپا با محصولات متنوعی به‌ویژه محصولات برقی در این نمایشگاه حضور یافت که مورد استقبال شهروندان تبریز قرار گرفت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی در حاشیه بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه اتوشو تبریز که روز جمعه ۱۵ دی‌ماه به کار خود پایان داد، گفت: «گروه خودروسازی سایپا با محصولات متنوعی به‌ویژه محصولات برقی در این نمایشگاه حضور یافت که مورد استقبال شهروندان تبریز قرار گرفت.»

احمد حمزه‌زاده با بیان این‌که یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاهی این دوره، خودروهای برقی گروه سایپاست، افزود: «باتوجه به آلودگی هوای کلان‌شهرهای کشور، استفاده از خودروهای برقی می‌تواند نقش مهمی در بهبود وضعیت آلایندگی و پاکسازی محیط‌زیست این شهرها داشته باشد.»

او تصریح کرد: «وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به‌عنوان یکی از وزارتخانه‌های دخیل در موضوع سالم‌سازی محیط‌زیست، تلاش می‌کند تا در راستای استفاده از خودروهای برقی در بخش خصوصی به‌ویژه آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و تمامی تاسیسات گردشگری که در حوزه تورهای گردشگری فعالیت می‌کنند، نقش خود را در کاهش آلودگی هوا ایفا کند.»

تنوع محصولات سایپا؛ مزیتی برای نمایشگاه تبریز

حمزه‌زاده تاکید کرد: «گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه اتوشو تبریز به نسبت سال‌های گذشته با تنوع خودروهای سبک و سنگین به‌ویژه خودروهای برقی حضور یافت که این موضوع از مزیت‌های اصلی این نمایشگاه است.»

او افزود: «با توجه به استقبال مردم و ارگان‌های ذی‌ربط در حوزه میراث فرهنگی جهت استفاده از خودروهای با آلایندگی کمتر در مکان‌های تفریحی و گردشگری کشور، آمادگی لازم برای استفاده از خودروهای برقی در سایت‌های گردشگری و تفریحی کشور فراهم است.»

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی با ابراز امیدواری نسبت‌به این‌که صنعت خودرو کشور توان تولید خودروهای برقی متناسب با نیاز میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور را به دست آورد، گفت: «با توجه ویژه خودروسازان بزرگ کشور به‌ویژه شرکت سایپا به تولید خودرو برقی، در آینده‌ای نزدیک شاهد بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در کشور خواهیم بود و این امیدواری وجود دارد که شرایط استفاده از این نوع محصولات در تمام اماکن گردشگری کشور فراهم شود.»

برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان برای مالکین «شاهین»

در سومین نمایشگاه بین‌المللی اتوشو تبریز، گروه خودروسازی سایپا با تسهیل فرآیند دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مشتریان در غرفه امور مشتریان (CRM) در قالب «میز خدمت»، رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت‌های مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام داد. همچنین با دریافت مستقیم نظرات و ثبت تجربه مشتریان مالک خودرو شاهین با برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان، جلوه‌ای ویژه از مشتری‌مداری را به نمایش گذاشت.

گروه خودروسازی سایپا بر اساس بررسی و شناختی که از مشتریان هر استان به‌دست می‌آورد، با برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان، به دنبال ایجاد یک تجریه دل‌نشین هنگام استفاده از محصولات گروه سایپا و همچنین طی دوره گارانتی خودرو است. بر همین اساس با دعوت از مشتریان یک محصول استراتژیک و با برگزاری گروه کانونی و پرسش‌گری عمیق، به دنبال دریافت اطلاعاتی است که از ابتدای ورود مشتری به کسب و کار سایپا تا پایان دوره گارانتی یعنی گام‌های آگاهی‌رسانی و تبلیغات، ارزیابی اقتصادی، انتخاب محصول، خرید محصول، استفاده از محصول، کیفیت محصول، استفاده از خدمات پس از فروش، امداد و خدمات مشتریان را به دست آورد.

در نمایشگاه اتوشو تبریز، برای اولین‌بار در شهر تبریز، از مشتریان دارنده خودرو شاهین دعوت به عمل آمد و کارگاه مذکور برگزار شد. در این کارگاه بر اساس منطقه جغرافیایی، فرهنگ مردم، طبقه اجتماعی و سطح تحصیلات، پرسش‌گری انجام شده و سپس اطلاعات دریافتی تجزیه و تحلیل می‌شود و با جلساتی که با صاحبان فرآیندها برگزار می‌شود، بر اساس نتایج و تحلیل‌های انجام‌شده، اقدامات اصلاحی لازم تعریف و انجام می‌شود.

همچنین در حین برگزاری این کارگاه با توجه به آشنایی و شناختی که مجریان برگزاری با روند فرآیندها در سازمان دارند، سعی می‌شود که مطابق با درخواست‌ها و نیازها، علاوه بر تماس تلفنی، کانال‌های ارتباطی دیگر نیز معرفی شود.

واحد امور مشتریان در کنار برگزاری این کارگاه، نظرات و انتقادات مشتریان تمامی محصولات گروه را دریافت می‌کند و پس از ثبت در سیستم یکپارچه، رسیدگی به درخواست مشتریان توسط کارشناسان خبره مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از حصول نتیجه نهایی و جلب رضایت مشتریان، نتیجه کارشناسی به ایشان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در این فرآیند شکایت‌ها و درخواست‌های مشتریان علاوه بر میز خدمت مستقر در نمایشگاه تبریز، از طریق انواع مختلف کانال‌های ارتباطی مانند پورتال، تلگرام، تلفن، پیامک، فکس، ایمیل و شماره مستقیم ۰۹۶۵۵۰ قابل دریافت است.

شایان ذکر است؛ مرکز امور مشتریان گروه سایپا سعی دارد با بهره‌گیری از تجربه مشتری، به ارزش‌های زیادی از قبیل تقویت نام برند، افزایش فروش به مشتریان فعلی، یافتن مشتریان جدید و افزایش وفاداری مشتری دست یابد.

از «نظرسنجی برای ارتقای کیفیت» تا «تست محصولات در نمایشگاه»

گروه خودروسازی سایپا همچنین در این نمایشگاه به‌منظور دریافت نظرات و سنجش افکار عمومی نسبت‌به محصولات جدید، اقدام به نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه سایپا کرد.

مدیریت مطالعات راهبردی و رسانه گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه اتوشو تبریز به‌منظور دریافت نظرات بازدیدکنندگان از محصولات گروه خودروسازی سایپا اقدام به انجام نظرسنجی و رضایت‌سنجی کرد که پس از تحلیل اطلاعات جمع‌آوری‌شده، نتایج آن جهت بهره‌برداری در اختیار واحدهای مرتبط قرار داده خواهد شد.

در این نمایشگاه، نظرسنجی‌های مختلف درخصوص سبک زندگی، عادات رسانه‌ای مشتریان و رضایت‌سنجی از محصولاتی نظیر شاهین اتوماتیک، زوتی DL5، اطلس، سهند، کوییک GX، چانگان CS35 پلاس، چانگان CS55 پلاس و سیلک انجام شد. علاوه‌بر این، در این نمایشگاه برای سه خودرو شاهین اتوماتیک، اطلس و زوتی DL5 تست رانندگی انجام شد که با استقبال خوب بازدیدکنندگان همراه بود و پس از انجام تست از افراد نظرسنجی عملی (داینامیک) و تئوری (استاتیک) محصولات مذکور صورت گرفت.

همچنین برای اولین‌بار در نمایشگاه تبریز محصولات برقی گروه خودروسازی سایپا نظیر چانگان E-STAR و EADO، سینوگلد، SL03 و اطلس برقی در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفت و نظرات آن‌ها درخصوص محصولات مذکور نیز از طریق پرسشنامه‌های افکارسنجی مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.





۷ + ۵ =

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 84 views بار دسته بندی : اخبار خودرو تاريخ : 8 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.