آتنا گروپ هافبک فرانسوی بایرن مونیخ در رادار رئال مادرید - آتنا گروپ

پایگاه خبری فوتبالی – یکی از فرمول های پیش روی رئال مادرید برای خریدهای تابستانی مربوط به خریدهای رایگان است.

به گزارش فوتبالی، بازیکنانی نظیر رودریگر و پوگبا با اتمام قرارداد با چلسی و منچستریونایتد می توانند به صورت رایگان به رئال مادرید بیایند. حالا برونو آلمانی خبرنگار اسپانیایی از یک نام دیگر در لیست خریدهای رایگان رئال مادرید اسم برده است: کورنتین تولیسو.

در حقیقت هافبک ۲۷ ساله در پایان فصل با اتمام قرارداد با بایرن مونیخ به بازیکن آزاد تبدیل می شود و رئال مادرید این فرصت را دارد تا او را به طور رایگان به خدمت بگیرد. البته گفته می شود که این بازیکن پیشنهادهایی برای حضور در لیگ انگلیس هم دریافت کرده است.

در سالهای اخیر رئال مادرید تجربه خرید رایگان بازیکنانی نظیر داوید آلابا، تاکفوسا کوبو یا حمید آلتین توپ را داشته است. در حقیقت آلابا نیز در تابستان قبلی با اتمام قراردادش با بایرن مونیخ به صورت رایگان به رئال مادرید آمد که در این فصل به یکی از بازیکنان کلیدی تیم تبدیل شده است.

بایرن مونیخ برای خرید تولیسو از المپیک لیون ۴۱٫۵ میلیون یورو هزینه کرده بود و حالا ممکن است که این بازیکن را رایگان از دست بدهند. گفته می شود که تیم هایی نظیر پی اس جی ، اتلتیکو، تاتنهام و یووه هم شرایط جذب هافبک فرانسوی را زیر نظر دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 281 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.