آتنا گروپ نمایندگی تعمیر تمامی لباسشویی های موجود در ایران - آتنا گروپ

 

شرکت گلدن سرویس ایران در سال ۱۳۷۹ و با هدف نمایندگی و تعمیرات لوازم خانگی تأسیس شد. در پی فعالیت مستمر و با اتکا به علم الکترونیک روز جهانی این شرکت موفق به کسب نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی بوش در کشور شد. ارائه خدمات پس از فروش مطمئن با اتکا به تیم جوان و با تجربه مرکز خدمات گلدن سرویس ایران و در اختیار داشتن مراکز تعمیرات و نمایندگی در سراسرتهران و کرج ، توانسته یکی از بهترین و نمونه ترین مراکز تعمیر و نمایندگی در سالهای متوالی شود .

در این شرکت علاوه بر تعمیر لوازم های برقی خانگی قطعات آنها نیز موجود می باشد که این قطعات شامل برندهای معروف دنیا مانند:  سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، ایندزیت، میله، جنرال الکتریک، پارس خزر، زیمنس، اسنوا، کنوود، ناسیونال، فیلیپس، سانی، کاسونیک، براون، دلونگی، نف، عرشیا، تفال و …. با بهترین قیمت عرضه میشود.

تعمیر لباسشویی

یکی از پر استفاده ترین لوازم خانگی در خانه هر فرد ماشین لباسشویی می باشد که این وسیله الکتریکی پر مصرف برندهای معتبر و معروفی در بازار ایران دارد. این وسیله با توجه به استفاده های طولانی مدت قطعات داخلی و گاها خارجی آن مورد فرسایش یا بعد از گذراندن عمر خود از کار می افتد. شرکت گلدن سرویس ایران با توجه به تخصص چندین ساله خود در تعمیر لوازم خانگی اعم از لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و … می باشد و لازم به ذکر است که تمامی تعمیرات ۱۸۰ روز گارانتی تعمیرات دارند که شما عزیزان میتوانید با تلفن های شرکت جهت مشاوره یا تعمیر لوازم خانگی خود تماس حاصل نمائید.

تعمیر لباسشویی بوش

نمایندگی خدمات تعمیرات لباسشویی بوش با ۱۸۰ روز گارانتی تعمیرات با جدیدترین تجهیزات و قطعات اصل کمپانی و توسط تعمیرکاران و کارشناسان برتر کشوری در تعمیرگاه مجاز و مرکزی گلدن سرویس ایران انجام می‌شود.

زیرا خدمات تعمیر ارائه شده به مشتریان در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران شامل موارد زیر می باشد:

  • ۱۸۰ روز گارانتی
  • نرخ های مناسب و مطابق با نرخ اتحادیه
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • استفاده از نیروهای متخصص
  • استفاده از قطعات اصلی و درجه یک
  • شعبات مختلفی در سراسر استان تهران وجود دارد
  • تعمیرات در منزل و محل کار
  • تخفیف های ویژه و موارد دیگر
  • به عبارت دیگر هزینه ها و حقوق استادکاران آژانس تغییر چندانی نکرده و نسبتاً ثابت است با این حال، هزینه قطعات ممکن است در دوره های زمانی کوتاه تغییر کند.
  • هر چند در این شرایط بهتر است برای اطلاع از قیمت و اطلاع از هزینه تعمیر با مشاوره رایگان با نمایندگی تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی ال جی

خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در تهران با گارانتی تعمیرات LG خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تهران با بهترین قطعات کمپانی و تکنسین های با تجربه در تعمیرگاه مرکزی گلدن سرویس ایران انجام می‌شود. کلیه خدمات به همراه ضمانت نامه و فاکتور رسمی به مشتری اهدا می‌شود.

تعمیر در منزل و محل

تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل یا در محل، یکی از مهمترین خدمات گلدن سرویس ایران است. که با ارسال تیم تخصصی خود به محل مورد نظر شما کار تعمیر لباسشویی شما را در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.

صرفه جویی در هزینه و زمان

در این مرکز به دلیل تامین قطعات اصلی توسط کمپانی ال جی و دارا بودن شعب های مختلف در تمامی منطقه های تهران منجر به صرفه جویی چشم گیری در هزینه و زمان برای تعمیر لباسشویی شما می باشد.

تکنسین های حرفه ای

شرکت گلدن سرویس یرای هر مارک لباسشویی تعمیرکاران مختص آن برند را دارد. تعمیرکارانی با تجربه و متخصص درحوزه تعمیر لباسشویی ال جی مدل جدید و قدیمی در مرکز گلدن سرویس مشغول هستند.

تعمیر لباسشویی سامسونگ

خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ و سام در تهران و در تمامی مناطق در سریع ترین زمان ممکن و با حضور تعمیرکار در محل انجام می‌شود. خدمات ما با ۱۸۰ روز گارانتی پس از تعمیر و با بهترین قطعات لباسشویی سامسونگ انجام می‌شود.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ

تعمیرگاه مجاز و مرکزی در شرکت گلدن سرویس ایران با استفاده از بهترین تجهیزات و استفاده از قطعات اصلی و فابریک، تعمیر لباسشویی سامسونگ را در محل مورد نظر شما با قیمت مناسب انجام می دهند.

تمامی لباسشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک سامسونگ از مدل های جدید ۲۰۲۲ تا مدل های قدیمی توسط تعمیر کاران ما به صورت تخصصی تعمیر و سرویس می شود. از لباسشویی های ۵ کیلویی تا ۱۲ کیلویی و مدل های متنوع آن با قطعات اصلی تعمیر می شوند.

خدمات ما

  • متخصصان و کارشناسان با تجربه
  • ارائه گارانتی نامه ۱۸۰ روزه
  • سرعت بالا در خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ
  • هزینه های معقول و مطابق نرخ اتحادیه

تعمیر لباسشویی سامسونگ در منزل

بیشتر خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل مشتریان و بدون نیاز به جابجایی دستگاه قابل انجام می باشد. از مزیت های تعمیر در محل ، صرفه جویی در وقت و هزینه های جابجایی می باشد.

تعمیر لباسشویی دوو

خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو یکی از نگرانی های اصلی در هنگام خرابی ماشین لباسشویی دوو، یافتن نمایندگی قابل اعتماد ماشین لباسشویی دوو است. زیرا علاوه بر هزینه های مالی که ممکن است برای شما داشته باشد، ممکن است زمان زیادی طول بکشد و کل روز خود را تلف کنید. همچنین حرکت به جایی در شهر شلوغی مثل تهران با آن ترافیک سنگین هم مشکلات خودش را دارد.

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی است. این دستگاه دارای برنامه های مختلفی است که می توان از آن برای شستشو انواع لباس ها استفاده کرد.قرار دادن لباس در آب به تنهایی باعث تمیزی آنها نمی شود، بلکه آب باید با فشار به الیاف پارچه برخورد کند.ماشین های لباسشویی این کار را با چرخاندن لباس ها در داخل یک غلتک فلزی پر از آب انجام می دهند. ابتدا تمام لباس ها را داخل ماشین لباسشویی می گذاریم و سپس برنامه شستشوی مورد نظر را انتخاب می کنیم.این دستگاه مانند هر وسیله برقی دیگری ممکن است پس از یک دوره کار مداوم یا عمر مفید آن دچار مشکل شود.هریک از این مشکلات باید عیب یابی و تعمیر شود. تعمیرکاران مجرب گلدن سرویس ایران می توانند انواع خدمات ، عیب یابی و تعمیرات را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو

تعمیر ماشین لباسشویی دوو به متخصصین در این زمینه نیاز دارد و هرگونه تعمیر و عیب یابی اشتباه می تواند علاوه بر هزینه های بالا صدمات جبران ناپذیری به ماشین لباسشویی دوو شما وارد کند.

شرکت گلدن سرویس ایرانیان به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو با بیش از یک دهه سابقه در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی توانسته است خدمات بسیار خوبی را به همشهریان عزیز ارائه دهد. در زیر به برخی از خدمات مجموعه اشاره خواهیم کرد.

خدمات گلدن سرویس ایران

  1. ۱۸۰ روز گارانتی بعد از تعمیر ماشین لباسشویی دوو
  2. بیش از یک دهه تجربه در زمینه تعمیرات لباسشویی
  3. استفاده از صنعتگران مجرب و متخصص
  4. تعمیر ماشین لباسشویی دوو در منزل مشتری
  5. نرخ تعمیرات بر اساس نرخ رسمی اتحادیه
  6. استفاده از قطعات اصلی
  7. تعمیر فوری در کمترین زمان ممکن

هزینه تعمیر لباسشویی دوو

معمولا قیمت ها در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو بر اساس تعرفه مصوب اتحادیه خدمات می باشد و برای مشتریان گران قیمت نیز تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که هزینه تعمیر به طور کلی به نوع مشکل ماشین لباسشویی ال جی بستگی دارد. بنابراین، از آنجایی که سعی می کنیم به مشتریان خود اجازه دهیم ماشین لباسشویی خود را با خیال راحت به دست صنعتگرانمان بسپارند، هزینه تعمیر به گونه ای است که همه اقشار به راحتی می توانند تجهیزات خود را تعمیر کنند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 59 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 مارس 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.