آتنا گروپ رازهایی که با ست شلوار کرم مردانه جذابیت شما را چند برابر می‌کند - آتنا گروپ

 

ست کردن انواع لباس مردانه با یکدیگر کار ساده‌ای نیست و باید برای اینکه استایل جذاب و خاصی داشته باشید، از ترکیب رنگ‌های مناسب برای ست کردن استایل خودتان استفاده کنید. یکی از شلوارهای جذاب برای آقایان که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید، شلوار مردانه است که جذابیت شما را چندین برابر می‌کند. لباس مردانه هم زیبایی فوق العاده‌ای به استایل شما می‌دهد، هم می‌تواند استایل شما را رسمی و خاص جلوه کند. البته بسیار مهم است که در کنار شلوار کرم مردانه از لباس و پیراهن‌های مناسب نیز استفاده کنید. در ادامه مقاله رازهایی را به شما می‌گوییم که برای ست کردن شلوار کرم مردانه بسیار حائز اهمیت هستند.

رازهایی برای ست شلوار کرم مردانه به بهترین شکل

به زیبایی استایل خودتان اهمیت می‌دهید؟ دوست دارید یک استایل خاص به همراه یک شلوار کرم مردانه داشته باشید، ولی نمی‌دانید که چه رنگ پیراهن یا لباسی را انتخاب کنید؟ نگران نباشید. رازهایی برای ست کردن شلوار گرم مردانه وجود دارند که اگر به آن‌ها توجه کنید، می‌توانید با خیالی آسوده از زیبایی استایل خودتان نهایت لذت را ببرید.

برای ست کردن شلوار کرم مردانه به بهترین شکل می‌توانید از پیراهن مناسب، کفش متناسب با پیراهن و شلوار و همچنین اکسسوری‌های خاص استفاده کنید. در کنار این موارد باید به متناسب بودن پوشش خودتان با هر فصل از سال نیز توجه داشته باشید.

پیراهن مناسب برای ست کردن شلوار کرم مردانه

مهم‌ترین لباس مردانه که باید با شلوار کرم ست کنید، پیراهن است. پیراهن‌های مردانه می‌توانند انتخابی عالی برای استایل‌های رسمی باشند و در کنار شلوارهای کرمی رنگ زیبایی بیشتری پیدا می‌کنند. می‌توانید از پیراهن سفید رنگ برای ست کردن با شلوار کرم مردانه استفاده کنید. این پیراهن‌ها هم زیبایی خاصی در کنار شلوار کرمی پیدا می‌کنند، هم بسیار رسمی و پرکاربرد هستند؛ اما رنگ‌های دیگر پیراهن همچون سرمه‌ای و مشکی نیز می‌توانند در کنار شلوار کرم مردانه زیبایی فوق العاده‌ای پیدا کنند.  می‌توانید به جای پیراهن، از پولوشرت یا تیشرت نیز در روزهای گرم سال استفاده کنید. اما همچنان ترکیب رنگ ذکر شده را حفظ کنید. نکته مهمی که باید برای ست کردن لباس مردانه با شلوار کرمی به آن توجه داشته باشید، رنگ است. هیچ گاه لباس مردانه کرمی رنگ را با شلوار کرمی ست نکنید؛ چون در این صورت یک استایل خسته‌کننده خواهید داشت. بهتر است که تضاد رنگ در میان لباس و شلوار شما مشهود باشد یا نهایتا اگر به دنبال لباس رنگ روشن هستید، شلوار کرمی را با تی شرت یا پیراهن رنگ سفید ست کنید.

استایل با شلوار کرمی مردانه

کفش مناسب با شلوار کرم

کفش یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌هایی است که حتما باید با شلوار کرم ست کنید. کفش مناسب با شلوار کرم می‌تواند استایل شما را خاص‌تر و جذاب‌تر کند و در عین حال راحتی شما را تضمین کنید. اگر به دنبال کفش‌های رسمی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ کفش‌های چرمی رنگ مشکی و قهوه‌ای بروید. اگر کفش قهوه‌ای چرمی را انتخاب کردید، بهتر است که به سراغ چرم‌های تیره رنگ بروید و از انتخاب کفش‌هایی با رنگ روشن اجتناب کنید.

اگر هم از آن دسته از افرادی هستید که عادت به پوشیدن کفش ورزشی و کتانی با هر نوع لباس مردانه دارید، پس بهتر است که به سراغ کتانی‌هایی بروید که رنگ روشن مانند سفید دارند. البته که کتانی‌های سفید و مشکی، کتانی‌های مشکی و طلایی و … نیز می‌توانند برای شما بسیار خاص و منحصر به فرد باشند.

کیف مناسب با شلوار کرم مردانه

اگر از آن دسته از آدم‌هایی هستید که به اکسسوری‌های استایل خودتان اهمیت زیادی می‌دهید و یا بسته به شغل و جایگاه خود مجبور به استفاده از کیف هستید، باید به رنگ بندی کیف استفاده شده به همراه شلوار کرم مردانه توجه داشته باشید. معمولا بهترین رنگ‌های کیف برای ست کردن با شلوار کرم مردانه مشکی، عسلی و قهوه‌ای هستند.

اگر دوست دارید استایل رسمی و در عین حال شیکی داشته باشید، می‌توانید رنگ کیف دستی یا دوشی خودتان را با کفش‌تان نیز ست کنید. به طور مثال اگر کفش شما مشکی رنگ است، می‌توانید یک کیف مشکی تهیه کنید. در این صورت استایل شما رسمی‎تر و شیک‌تر خواهد شد. چون شلوار کتان مردانه شما رنگ روشنی دارد، بهتر است که به سراغ کیف‌هایی که رنگ خیلی روشنی دارند نروید و تضاد رنگ را حفظ کنید.

کت و پالتوی مناسب شلوار کرم مردانه

یکی از رازهای مهم برای ست کردن شلوار کرم مردانه با لباس مردانه، توجه به شرایط آب و هوایی است. اگر در تابستان می‌خواهید از شلوار کرمی استفاده کنید، برای داشتن استایل غیر رسمی نه نیازی به جلیقه دارید، نه کت! ولی اگر می‌خواهید در محیط‌های رسمی حضور پیدا کنید، بهتر است که یک کت اسپرت مردانه را به استایل خودتان اضافه کنید. رنگ کت باید متناسب با رنگ پیراهن انتخاب شود. کت‌های سرمه‌ای و مشکی با دکمه‌های طلایی زیبایی استایل شما را فوق‌العاده جلوه می‌دهند. می‌توانید در کنار این کت‌های رنگ تیره از پیراهن‌های رنگ روشن نیز استفاده کنید.

اگر در فصل زمستان می‌خواهید یک شلوار کرمی بپوشید، باید از پالتوی مناسب استفاده کنید. پالتوهای نسبتا بلند به همراه شلوار کرمی رنگ، زیبایی فوق العاده‌ای پیدا خواهند کرد. می‌توانید از پالتوهای رنگ تیره یا روشن استفاده کنید. اما توصیه ما این است که با ایجاد تضاد پیراهن رنگ روشن با پالتو رنگ تیره، زیبایی استایل خود را چندین برابر کنید.

شلوار کرمی مردانه با پیراهن مناسب

راز انتخاب کمربند با شلوار کرم مردانه

در نهایت نکته آخری که باید برای ست کردن شلوار کرم مردانه به آن توجه داشته باشید، انتخاب کمربند مناسب است. سعی کنید که از کمربندهای رنگ تیره مشابه با قهوه‌ای و مشکی برای بستن روی شلوار کرمی استفاده کنید. سگک کمربند باید نسبتا ظریف باشد تا استایل شما رسمی‌تر و خاص‌تر باشد. البته اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که استایل اسپرت را بیشتر می‌پسندید، نیازی نیست کمربند انتخاب کنید یا اینکه آن را نمایان بگذارید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد رازهایی برای انتخاب لباس مردانه برای ست کردن با شلوار کرم مردانه با شما صحبت کردیم. اگر می‌خواهید یک شلوار کرمی رنگ و زیبا داشته باشید، کافیست که مطابق با نکات ذکر شده پیش بروید و لباس، کفش، کیف و … مناسب را انتخاب کنید.

منبع: مرکز خرید آنلاین بانی مد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 330 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 6 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.