آتنا گروپ  جذاب ترین اکسسوری مردانه مناسب کادو - آتنا گروپ

اکسسوری مردانه در میان گزینه‌های بسیار ایده‌آل جهت تهیه کادو برای آقایان قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه انتخاب کادو برای آقایان عموما افراد را با محدودیت در گزینش روبه‌رو می‌کند، انتخاب و خرید هدیه کمی سخت می‌شود. با این وجود یکی از بهترین گزینه‌هایی که همواره در لیست انتخاب کادو برای آقایان قرار می‌گیرد، اکسسوری مردانه است. از این رو در ادامه این مطلب به ارائه توضیحات بیشتری در رابطه با انواع اکسسوری‌هایی مردانه و بهترین آن‌ها، خواهیم پرداخت.

انواع اکسسوری‌ مردانه

شاید بسیاری از افراد، انگشتر مردانه را در قالب تنها اکسسوری مردانه بشناسند که عموما تنوعی ندارد و نمی‌تواند برای همه سنین مناسب باشد! این طرز فکر اشتباه به دلیل رایج بودن اکسسوری زنانه و ترویج این موارد برای زنان است. با این وجود در حال حاضر، اکسسوری‌های مردانه هم با تنوع بسیار بالایی تولید می‌شوند و طرفداران بسیاری دارند.

در نتیجه برای تهیه کادو مردانه، می‌توانید روی انواع دستبند مردانه، گردنبند مردانه و یا انگشتر مردانه حساب باز کنید. از این رو آشنایی با هر یک از این اکسسوری‌های مردانه، می‌تواند به شما در انتخاب گزینه‌های بهتر کمک کند.

دستبند مردانه

دستبند مردانه دارای انواع مختلفی است که بر حسب فاکتورهای ویژه‌ای، می‌توان این انواع را در دسته‌های مختلفی قرار داد. مسئله مهمی که وجود دارد، در رابطه با تنوع سلیقه‌هاست. دستبند مردانه می‌تواند بسته به سلیقه افراد گزینش شود.

از آنجایی که رایج‌ترین انواع دستبندهایی که توسط آقایان استفاده می‌شوند، در دو گروه چرمی و استیلی قرار می‌گیرند، نیاز است که نسبت به انتخاب خود توجه داشته باشید. حتی در بسیاری از موارد، استایل یا به عبارتی طرز پوشش آقایان، می‌تواند عامل تعیین کننده چرم بودن و یا استیل بودن دستبند باشد. همچنین باید در نظر داشت که در این بین، هر یک از انواع چرمی و استیلی، می‌توانند خود شامل شکل‌ها و مدل‌های متفاوت باشند.

این موضوع در رابطه با انواع استیلی دستبند مردانه، بیشتر خود را نمایان می‌کند. مدل‌هایی چون زنجیری که بیشترین طرفدار را دارند و معمولا با هر استایلی قابل استفاده هستند، قطعا از انواع طرح‌دار و سیاه قلم شده، تمایز پیدا می‌کنند.

در مورد انواع دستبندهای چرم هم تنوع در شکل و مدل مطرح است. به طوری که برخی از آن‌ها دارای ساختار بسیار ساده‌ای هستند و از چرم طبیعی ساخته شده‌اند و برخی دیگر هم دارای ساختارهای چند تکه بوده و از چرم متفاوتی در ساخت آن‌ها بهره گرفته شده است.

در هر صورت، تنوع بالایی که در رابطه با دستبند مردانه وجود دارد، عاملی برای انتخاب این اکسسوری در میان ۳ اکسسوری مناسب برای کادو آقایان است.

گردنبند مردانه

از دیگر اکسسوری‌هایی که طرفداران بسیاری در میان آقایان دارد، گردنبند مردانه است. گردنبندها می‌توانند بسته به جنس زنجیر و پلاک، رنگ، پلاک‌دار بودن یا نبودن، طرح پلاک و نوع بافت زنجیر، تنوع بسیار بالایی داشته باشند. همین تنوع خود عاملی برای انتخاب این اکسسوری برای هدیه آقایان است.

از جمله رایج‌ترین مدل‌های گردنبند مردانه‌ای که اغلب مردان را به خود مشتاق می‌کند و کمترین محدودیت سلیقه‌ای را به خود می‌گیرد، مربوط به گردنبندهای ساده و بدون پلاکی است که تنها از زنجیر استیل تشکیل شده‌اند. هر چند باید توجه داشت که همین نوع گردنبندها به دلیل نوع و طرح بافت زنجیر خود، دارای تنوع بالایی هستند.

به گونه‌ای که برخی از آن‌ها از زنجیر استیل مکعبی تشکیل شده‌اند، برخی هم دارای بافت متفاوت هستند. در هر صورت انتخاب نوع زنجیر، به سلیقه شما بستگی پیدا می‌کند. البته مدل‌های پلاک‌دار می‌توانند جذابیت بیشتری داشته باشند.

طرح پلاک در گردنبند مردانه، دارای تنوع بسیاری زیادی است. در نتیجه انتخاب گردنبند مردانه از انواع پلاک‌دار، به سلیقه خود افراد بستگی پیدا می‌کند. در رابطه با رنگ گردنبند مردانه هم ۳ رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی، وارد کار می‌شوند.

انتخاب رنگ گردنبند مردانه برای هدیه، می‌تواند تا حد زیادی به استایل افراد بستگی پیدا کند. به طوری که انواع نقره‌ای بیشترین استفاده را دارند و انواع طلایی و مشکی، در اغلب مواقع پوشش‌های به خصوص خودشان را داشته باشند. در نتیجه عمومیت کاربرد گردنبند استیل طلایی و مشکی برای مردان با محدودیت پوششی روبه‌رو است.

انگشتر مردانه

پس از دستبند و گردنبند مردانه، اکسسوری‌ دیگری که برای هدیه آقایان بیشترین طرفدار را دارد، انگشتر مردانه است. علت این موضوع هم رایج بودن هر چه بیشتر انگشتر در میان اکسسوری‌های مردانه است. به همین دلیل حتی در بیشتر مواقع می‌توان چنین گفت که انگشترهای مردانه می‌توانند دارای تنوع به مراتب بیشتری در مقایسه با دیگر اکسسوری ها باشند.

همین تنوع، یک فرصت مناسب جهت انتخاب و خرید کادو برای آقایان را به وجود می‌آورد. در مورد انگشترها هم مانند دیگر فاکتورهایی که تا اینجا نسبت به گردنبند و دستبند مردانه مطرح شد، پارامترهایی جهت انتخاب وجود دارند که هر کدام یکی از ویژگی‌های انگشتر مردانه را مورد هدف قرار می‌دهند.

انگشتر مردانه می‌تواند از رینگ ساده تا طرح‌های متنوع، طرفداران به خصوص خود را داشته باشد. امروزه انگشترهایی که برای مردان تولید می‌شوند، دارای مدل‌ها و طرح‌های متفاوتی از انگشترهای عقیقی هستند که در گذشته بیشترین استفاده را داشتند.

همچنین در رابطه با این انگشترها، رنگ هم برحسب مدل آن‌ها مطرح می‌شود. به همین دلیل در انتخاب و خرید انگشتر مردانه به عنوان کادو آقایان، لازم است حتما به سلیقه و طرز پوشش آن‌ها توجه داشته باشید. چرا که انگسترها به شدت از استایل افراد تبعیت می‌کنند. به همین دلیل سازگاری بین آن‌ها و ظاهر افراد، می‌تواند در میان فاکتورهای بسیار مهم و مورد توجه قرار بگیرد.

به علاوه لازم به ذکر است که انگشترهایی که سنگی در جلوی خود دارند، از گذشته تاکنون وجود داشته‌اند؛ اما در قالب یک اکسسوری به‌روز، نسبت به ساختار آن‌ها تجدید نظر صورت گرفته تا مدل امروزی‌تری به خود بگیرند.

دوچرخه‌هایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، دارای ضمانتنامه و گارانتی هستند و از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی دارند. تنوع قیمت و مدل اکسسوری هم بسیار بالاست و می‌تواند هر سلیقه‌ای را با هر میزان بودجه‌ای پوشش دهد. کافیست همین حالا به شاپ فیت بروید و اکسسوری مدنظر خود را سفارش دهید تا در هرجای ایران که هستید، به برای شما ارسال شود.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 327 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 22 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.