آتنا گروپ بررسی بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن: فرانس شاپ - آتنا گروپ

 

امروزه معمولاً در بسیاری از سایت‌های فروشگاهی حرفه ای اطلاعاتی را در قسمت مشخصات هر محصول نوشته‌ شده است. اگر بدانید چه می‌خواهید، به گزینه درست نزدیک تر می‌شوید. پس حتّی ادکلن مورد علاقه خود را هم می‌توانید آنلاین و از منزل یا محل کار خریداری کنید. اکنون اگر تصمیم گرفته‌اید خریدی را انجام دهید، بد نیست بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن را بشناشید و با صاحب بزرگترین مجموعه عطر و ادکلن در کشور نیز آشنا شوید.

چنانچه اکنون نام چند مورد از عطرهای مورد علاقه تان را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید، و یا واژه فروشگاه ادکلن اصل را تایپ کنید، بیش از ۳۰-۴۰ سایت فروش آنلاین عطر نمایش داده می شود؛ اما در این بین، احتمالاً چند مورد از این سایت ها بین همه مشترک هستند و در اولین صفحه هستند. این یعنی احتمالا این ها بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن ایران هستند.

باید توجه داشت که لزوماً کیفیت محصولات یک وب سایت عطر، دلیل بالا آمدن آن در گوگل نیست. بلکه موارد بسیاری  هستند که در خرید عطر و ادکلن اصل باید به آنها توجه و دقت شود. لذا در هنگام خرید عطر ادکلن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در سراسر جهان انجام بسیاری از امور از طریق شبکه جهانی اینترنت و به صورت آنلاین امری اجتناب ناپذیر شده است. اما برای بسیاری این پرسش مهم مطرح است که چگونه می‌‎توان عطر و ادکلن را آنلاین خرید؟ شاید تا وقتی از نزدیک این موضوع مهم را امتحان نکرده‌اید به‌ظاهر همینطور باشد ولی آنقدرها هم که فکر می‌کنید کار سختی نیست.

چنانچه عطر و ادکلن مورد علاقه خود را بشناسید و بدانید که چه چیزی نیاز دارید این موضوع مهم حل شده تلقی می شود. بنابراین چنانچه عطر مورد علاقه خود را می شناسید و می دانید چه می خواهید دیگر جای نگرانی نیست و کافی است که مستقیماً به سبد خرید فروشگاه آنلاین مورد علاقه خود مراجعه کنید. اینکه عطری با رایحه خنک و کمی شیرین، برای استفاده در مهمانی می‌خواهم یا رایحه ترش را به شیرینی ترجیح میدهم نکته هایی است که نیاز به بررسی دارند. پس اگر این اطلاعات را داشته باشید، کارتان آسان تر می شود. مثلاً اینکه از چه نوع عطری خوشتان می آید؟ تند، خنک، شیرین یا گرم؟ یا مثلاً اینکه ماندگاری برایتان مهم است یا پخش بو؟ از عطر به چه منظوری می خواهید استفاده کنید؟ برای استفاده در مهمانی، جلسه کاری مهم یا مصرف روزانه؟ یا اینکه چه عصاره هایی را بیشتر دوست دارید؟ عطر یاس، مرکبات، قهوه، گل رز، وانیل یا…؟ نکات بسیار با اهمیتی هستند.

 

یکی از برندهای فروشگاهی آنلاین عطر و ادکلن «گالری فرانس پاریس» یا همان «فروشگاه عطر فرانس شاپ» است که در این اواخر سر و صدای زیادی کرده است و نسبت به فروشگاه های آنلاین دیگر بهتر عمل کرده است. این فروشگاه تخصصی عطر، در این مدت خوب خودش را نشان داده است و پیش بینی می کنیم که آینده روشنی در انتظار داشته باشد.

در اینجا ویژگی های بزرگترین و بهترین وبسایت فروشگاه عطر و ادکلن را بدانیم:

  1. تنوع محصولات: فروشگاهی بهتر عمل میکند که دارای محصولات متنوع تری باشد.
  2. تنوع در قیمت: فروشگاهی بهتر عمل میکند که روی بازه مشخصی از محصولات کار نمیکند و در آن هم می توان محصولات ارزان و هم محصولات لوکس پیدا کرد.
  3. تخفیف: فروشگاه های آنلاینی موفق تر هستند که قیمت محصولات آن، نسبت به بقیه مناسب تر است و بسیاری اوقات و یا دائماً روی بعضی از محصولات تخفیف می زند.
  4. هزینه ارسال محصول: هزینه ارسال محصول برای خرید بیش از ۴۰۰ هزار تومان معمولاً رایگان و یا بسیار اندک در نظر گرفته میشود؛ که برای عطر حتماً بیش از این خواهد شد! به طور مثال هزینه ارسال کالا در «فروشگاه آنلاین عطر فرانس شاپ» در شهر تهران رایگان و برای شهرستان ها بسیار ناچیز در نظر گرفته شده است.
  5. فضای کاربری زیبای وبسایت: طراحی و کاربری خوب یکی از نکات مهم در جستجوی عطر مورد نظر است. وبسایتی خوب است که همه محصولات آن دسته بندی شده باشند و به راحتی بتوان ادکلن مورد علاقه خود را یافت.
  6. طراحی زیبا و مناسب وبسایت و رنگ بندی: زیبایی یک فروشگاه آنلاین و شکیل بودن مطالب و تصاویر نکته ای است که نمی توان به راحتی از آن گذشت. قالب های زیبا و کاربری و رنگ های شاد موجبات رضایت مشتری را بیشتر فراهم میکند.
  7. ضمانت و گارانتی اصالت کالا: فروشگاه اینترنتی معتبر روی محصولاتش ضمانت اصالت دارد و یا آنها را از پیش گارانتی شده اعلام میکند.
  8. مطالب جامع و مفید.
  9. روش پرداخت: برای خرید عطر و ادکلن اورجینال از «گالری عطر فرانس پاریس» دست‌تان باز است با پرداخت از طریق درگاه اینترنتی امن داخل خود وبسایت می‌توانید این کار را انجام دهید. سهولت انتقال پول از دیگر ویژگی های فروشگاه های معتبر است.
  10. پشتیبانی کامل: اگر محصولی که خریداری کرده اید، ایراد و مشکل داشته باشد و یا اینکه با مشخصاتی که در وبسایت درج گردیده، تفاوت داشته باشد، فروشگاه مسئولیت آن بپذیرد و مشتری مداری کند.
  11. وجود فیلتر برای یافتن کالا بر روی وبسایت فروشگاهی عطر و ادکلن از ویژگی های فروشگاه های معتبر محسوب می شود که برای زمان و انرژی مشتری ارزش قائل هستند.
  12. گواهینامه SSL: استفاده از SSL در جهت ایجاد امنیت بیشتر شبکه برای کاربران است. این گواهینامه‌ها با نصب بر روی وب‌سرور، یک کلید و پروتکل https را فعال کرده و اتصال امن و مطمئن بین وب‌سرور و مرورگر را امکان‌پذیر می‌کنند. اغلب از گواهینامه SSL برای اطمینان از امنیت تراکنش‌های مالی آنلاین، انتقال داده‌ها و ورود به سیستم استفاده می‌شود. فروشگاه هایی که دارای این گواهینامه هستند موقعیت مکانی و هویت آنها مشخص است.
  13. نشان ملی ثبت: با افزودن این نماد، وب سایت تحت نظارت رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و به جهت احراز هویت مالک وب سایت، سبب اعتماد کاربران به وب سایت می شود.
  14. نماد اعتماد ملی (اینماد): برای فعالیت در فضای اینترنت نیاز به دریافت هیچ نماد و مجوزی نیست؛ اما اگر قصد جلب اعتماد مشتریانتان را دارید، کم کم به دریافت مجوزهای کسب و کار اینترنتی نیاز پیدا می‌کنید. اینماد یک مجوز قانونی و معتبر برای فعالیت در فضای اینترنت در ایران است. اینماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک که یک مرکز دولتی وابسته به وزارت صنایع است،بهکسب و کارها و فروشگاه‌ اینترنتی معتبر اعطا می‌شود. مهم ترین دلیلی که فوشگاه ها را راضی یا شاید مجبور به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی سایت فروشگاهی فرانس شاپ کرد، اهمیت آن در جلب اعتماد شما مشتریان بزرگوار و همراهان همیشگی است. با توجه به اینکه در ایران مخاطبان محترم برای اعتماد به سایت و خرید، ابتدا به سراغ بررسی نمادهای آن می‌روند، در اولین قدم و برای رفاه حال علاقمندان اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی برای این فروشگاه عطر اصل شده است.

  1. ارسال فوری محصول یکی دیگر از آپشن ها برای تعیین اعتبار فروشگاه ها است؛ ارسال فوری عطر و ادکلن در کمتر از ۳ ساعت در تهران و کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان ها از ویژگی های دیگر عطر فرانس پاریس یا همان فرانس شاپ است.

اکنون با بررسی این موارد، و پس از بررسی آیتم های بالا روی بیش از ۳۰ سایت فارسی زبان فعال، در نهایت  “فروشگاه اینترنتی فرانس شاپ” را به عنوان برترین فروشگاه های عطر و ادکلن اورجینال معرفی میکنیم. که تمرکز خود را بر روی ارائه محصولات اورجینال گذاشته است و تا امروز تنها در زمینه عطر و ادکلن در بازار تهران فعالیت میکند.

یکی از ادکلن های پر فروش و لوکس کرید اونتوس است که برای مشاهده اطلاعات بر روی «ادکلن اونتوس مردانه» کلیک کنید:

ادکلن کرید اونتوس مردانه

برند کرید در سال ۱۷۶۰ توسط جیمز هنری کرید ( James Henry Creed ) در لندن پایه گذاری شد. این برند فرانسوی-انگلیسی، ارائه دهنده بسیاری از عطرهای نیش و سلطنتی است.

برند کرید در سال ۱۷۶۰ توسط جیمز هنری کرید ( James Henry Creed ) در لندن پایگذاری شد. این برند فرانسوی-انگلیسی، ارائه دهنده بسیاری از عطرهای نیش و سلطنتی است و امروزه به عنوان یکی از بهترین برندهای عطر لوکس در بین مردم شناخته می‌شود. محبوبیت عطرهای برند کرید به‌قدری بالا است که توجه بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور را به خود جلب کرده‌است. برند کرید برای بسیاری از افراد سرشناس جهان عطرهای اختصاصی تولید کرده است که نام‌های این افراد عبارتند از:

  • ویکتوریا و دیوید بکهام
  • کارولین کندی
  • ویل اسمیت
  • شاه جورج سوم
  • ناپلئون سوم
  • ملکه یوجین
  • جورج کلونی
  • رابی ویلیامز
  • ریچارد گر

این برند تا به امروز توانسته ۷۶ عطر مختلف را به بازار معرفی نماید و ما در ادامه به بررسی ۸ نمونه از بهترین عطرهای برند کرید می‌پردازیم.

بهترین عطرهای برند کرید | معرفی ۸ ادکلن برتر برند creed

۱٫ کرید اونتوس مردانه

اونتوس مردانه، بهترین عطر برند کرید که بسیار لوکس است. از نوع ادو پرفیوم و عضو گروه بویایی چایپر میوه‌ای است و همچنین از طبعی خنک برخوردار است. رایحه‌ پیچیده و غنی آن، در عین ایجاد حس شادابی و نشاط، جلوه‌گر قدرت و ابهت مردانه می‌باشد. عطر کرید اونتوس از بهترین و خاص‌ترین انتخاب‌ها برای فصل بهار است.

آغازگر این عطر استثنایی را روایح میوه‌ای ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس در نت نخستین بر عهده دارند و ادامه‌دهنده آن، ترکیب رایحه‌های رز، نعناع هندی، یاس و چوب درخت قان از نت میانی می‌باشند. در نهایت مشک به همراه وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر در نت پایه، پایانی جذاب را برای این عطر رقم می‌زند.

بهترین عطر کرید با هنرمندی اولیویه کرید سیکس جنریشن و اروین کرید سون جنریشن کرید در سال ۲۰۱۰ روانه بازار شده است.

بهترین عطرهای برند کرید | معرفی ۸ ادکلن برتر برند creed

 

  1. کرید اونتوس زنانه

ادو پرفیومی از خانواده عطری چایپر میوه‌ای می‌باشد. این عطر نیز همانند نسخه مردانه خود دارای طبعی خنک می‌باشد. بهترین عطر زنانه کرید، الهام‌گرفته از زنان قدرتمند و جذاب و با اعتماد به نفس بالا است.

با اولین اسپری، رایحه‌های تشکیل‌دهنده نت اولیه، یعنی ترنج، لیمو ترش، سیب، نعناع هندیف بنفشه و فلفل صورتی به مشام می‌رسند. روایح مشک، رز، چوب صندل سفید و بوته وحشی جاوی، نت میانی و قلب این عطر را به وجود می‌آورند. نت پایه نیز با در هم آمیختن رایحه‌های کهربا، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه، هلو و یاس بنفش ساخته می‌شود. این ادکلن زنانه شیرین در سال ۲۰۱۶ روانه بازار گردید.

۳٫ کرید گرین آیریش توید

یکی دیگر از بهترین عطرهای کرید ادو پرفیوم گرین آیریش CREED – Green Irish Tweed، عطری است که در گروه بویایی گلی چوبی مشکی جای گرفته و طبع خنکی که دارد، آن را به گزینه‌ای مناسب برای فصل بهار بدل کرده است. این محصول، یک عطر فوژه کلاسیک با رایحه‌ای غنی و فراموش‌نشدنی می‌باشد و برای آقایان با اعتماد به نفس و جذاب طراحی شده است.

شروع این عطر با روایح زنبق و به لیمو در نت نخستین رقم می‌خورد و با بوی خوش برگ بنفشه در قلب این عطر یا همان نت میانی ادامه پیدا می‌کند. در نهایت در هم آمیختن رایحه کهربا با چوب صندل سفید در نت پایه، پایانی جذاب را برای این عطر رقم می‌زند.

گرین آیریش محصول سال ۱۹۸۵ از برند کرید می‌باشد که توسط هنرمند عطاری به نام اولیویه کرید سیکس جنریشن طراحی شده است.

بهترین عطرهای برند کرید | معرفی ۸ ادکلن برتر برند creed

۴٫ کرید رویال عود

رویال عود ادو پرفیوم CREED – Royal Oud EDP، عضو خانواده عطری شرقی فوژه و با طبعی گرم و دوست‌داشتنی می‌باشد. همانند نامش، یک عطر سلطنتی با رایحه غالب عود است و محصولی شیک و باکلاس، برای سلیقه‌های خاص است. این شاهکار برند کرید برای بانوان و آقایان مناسب می‌باشد.

اولین رایحه‌ای که از این عطر قابل استشمام است، ترکیب ترنج، لیمو ترش و فلفل صورتی در نت اولیه می‌باشد. دیری نمی‌پاید که نت میانی با روایح سدر، صمغ گالبانیوم و سنبل ختایی جای نت اولیه گرفته و فضا را پر می‌کنند و در نهایت، پایان‌بخش این عطر جذاب، روایح مشک، چوب صندل سفید و عود در نت پایه می‌باشند.

بهترین عطر creed طراحی شده توسط اولیویه کرید سیکس جنریشن که در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شده است.

۵٫ کرید سیلور مانتین واتر

سیلور مانتین واترCREED – Silver Mountain Water، ادو پرفیومی از گروه بویایی رایحه‌های معطر است. عطری مناسب آقایان و بانوان با طبعی خنک و رایحه‌ای باطراوت می‌باشد که همانطور که طراح این عطر، اولیویه کرید سیکس جنریشن می‌گوید، یادآور آب‌های درخشان کوه‌های بلند آلپ است.

ترنج و نارنگی ماندارین در نت نخست، شروع‌کننده این عطر هستند. روایح انگور فرنگی سیاه و چای نت میانی و قلب این عطر را به وجود می‌آورند و رایحه‌های مشک، چوب صندل سفید، برگ درخت نارنج و صمغ گالبانیوم نت پایه و ماندگار را می‌سازند. سیلور مانتین واتر در سال ۱۹۹۵ به بازار راه پیدا کرد.

بهترین عطرهای برند کرید | معرفی ۸ ادکلن برتر برند creed

۶٫ کرید اونتوس کلون

عطری از نوع ادو پرفیوم و از اعضای گروه بویایی معطر میوه‌ای است. اونتوس کلون CREED – Aventus Cologne، دارای رایحه‌ای تازه و باطراوت و حال هوای مدرن‌تری می‌باشد. این عطر اسپرت، در گروه مردانه قرار دارد. نت اولیه را روایح ترنج، سیب، نعناع، انگور فرنگی سیاه و آناناس می‌سازند و رایحه‌های رز، نعناع هندی، یاس و چوب درخت قان، در قلب این عطر یا نت میانی قرار گرفته‌اند. در نهایت، ترکیب مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر، تشکیل ماندگارترین نت این عطر، یعنی نت پایه را برعهده دارند.

اونتوس کلون که در زمره بهترین عطرهای کرید قرار دارد. توسط عطار معروف اولیویه کرید سیکس جنریشن طراحی شده و در سال ۲۰۱۸ روانه بازار گشت.

۷٫ کرید وایکینگ

عطر کرید وایکینگ CREED – Viking، عضو گروه بویایی چوبی معطر و دارای طبعی خنک می‌باشد. رایحه‌ آن القاکننده تصویر مردانی مدرن است که فراتر از محدودیت‌ها عمل می‌کنند. این عطر را می‌توان به عنوان یکی دیگر از محبوب‌ترین و موفق‌ترین عطرهای برند لوکس کرید در نظر گرفت.

شروع این عطر توسط نت نخستین با روایح ترنج، لیمو ترش و فلفل صورتی رقم می‌خورد و با رایحه‌های رز، نعناع و فلفل صورتی در نت میانی ادامه پیدا می‌کند. رایحه‌های نعناع هندی، اسطوخودوس، خس خس و چوب صندل سفید در نت پایه، پایان‌بخش این محصول کم‌نظبر می‌باشد.

طراحی کرید وایکینگ به عهده اولیویه کرید سیکس جنریشن بود. این محصول در سال ۲۰۱۶ به دنیای عطرها معرفی شد.

بهترین عطرهای برند کرید | معرفی ۸ ادکلن برتر برند creed

۸٫ رویال میفر

عطر کرید رویال میفر CREED – Royal Mayfair، عطری از نوع ادو پرفیوم با گروه بویایی گلی میوه‌ای شیرین می‌باشد. این عطر خنک‌طبع که مناسب بانوان و آقایان طراحی شده است، توجه افراد شیک‌پسند را به خود جلب می‌کند. بوی خوب و دلنشین این عطر، می‌تواند آرامشی دلچسب را در فرد به وجود آورد.

اولین رایحه‌ایی که از این عطر فضا را پر می‌کند، ترکیب رایحه‌های درخت کاج، زنجبیل و لیمو ترش سبز در نت اولیه هستند. پس از گذشت اندک زمانی، نت اولیه جای خود را به نت میانی با رایحه گل رز می‌دهد و ماندگارترین نت این عطر جذاب را، روایح پرتقال، سدر و اوکالیپتوس در نت پایه به وجود می‌آورند.

رویال میفر به عنوان بهترین ادکلن کرید محصول سال ۲۰۱۵ میلادی بوده و طراحی آن به عهده اولیویه کرید سیکس جنریشن است.

سخن پایانی

برندهای عطر گوناگون و بسیاری در سراسر جهان وجود دارند و به جرأت می‌توان گفت که برند کرید و عطر اونتوس، یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین‌ها در این عرصه می‌باشد. در این مطلب چند نمونه از معروف‌ترین و بهترین عطرهای برند کرید را معرفی کردیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 12 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.