آتنا گروپ باز كردن قفل ماكروفر پاناسونيك - آتنا گروپ

اگر درب ماکروفرمان قفل شد و باز نشد چکار کنیم؟ چگونه در مایکروفر را باز کنیم  ؟ خب یکی از ساده ترین کارهایی که میتوانید بکنید که از تعمیرکار مایکروفر بخواهید که مشکل دستگاه شما را پیدا و رفع کند اما اگر کنجکاوید یا میخواهید فقط غذای داخل دستگاه را بیرون بیاورید تا سر فرصت به نمایندگی تعمیرات تماس بگیرید با توضیحات تعمیر۲۴ همراه باشید.

 

اینکه درب ماکروفر باز نشود اتفاقی خیلی رایج نیست و البته میتونه مارو از یه وعده غذایی محروم کنه برای اینکه بدونیم چگونه در مایکروفر را باز کنیم چند مورد را باید بهش توجه کرد:

 

آیا درب دستگاه شما به وسیله دستگیره باز میشود؟

آیا درب با فشار دادن شاسی باز میشود و دستگیره ای وجود نداره؟

معمولا بیشتر مشکلاتی که کاربران دارند با گزینه دومی رخ میده که در ادامه بهش میپردازیم.

 

مایکروفر دارای دستگیره است و درب باز نمیشه

این اتفاق بعید و نادر است در مدل هایی که دستگیره داره مگر اینکه مشکل از خود دستگیره باشه چون معمولا دستگیره ها از دو پیچ یا به وسیله خار نگهدارنده روی بدنه درب چفت میشه اگر یکی از خارها یا پیچ بشکنه معمولا دستگیره سفت سر جای خودش قرار نمیگیره و شما زوری که به دستگیره وارد میکنید ممکن باعث شکستنش بشه حال چطور و چگونه در مایکروفر را باز کنیم ؟

 

خب باز کردن کاور دستگاه حتی در حالت خاموشم خطرناکه چه برسه وقتی که روشن باشد اما ما کاری با قطعاتی مثل خازن، ترانس یا مگنترون نخواهیم داشت. شاید فقط بخواهیم غذایی که توی دستگاه گیر کرده را آزاد کنیم.

 

 

 

باز کردن درب مایکروفر مدل دستگیره دار

باز کردن درب مایکروفر مدل دستگیره دار

 

 

 

اگر از قبل یادتون باشه شما ۲ تا زبانه درب مشکلی رنگ داخل درب داشتید که با باز کردن کاور فلز دستگاه میتونید ببینید کجا قرار میگیرند و سنسور های درب را این زبانه های کوچک فعال میکنند.

 

بهتره از یه پیچ گوشتی دو سوی بلند کمک بگیرید و با اهرم کردن آن زیر زبانه درب آن را به عقب حل دهید و با دست دیگتون کافیه درب رو بکشید تا درب ماکروفر که قفل شده بود باز بشه اما بعدش برای اینکه هر بار انقدر مشکل درب رو باز یا بسته نکنید به تعمیرگاه های تعمیر۲۴ مراجعه کنید متخصصین ما تعمیرات سولاردام ال جی مایر و فوما رو هم انجام میدن!

 

 

عمتا مشکل باز نشدن درب مایکروفر شما بخاطر خرابی اهرمی است که بوسیله شاسی که فشار میدهید حرکت نمیکند این خرابی میتواند بخاطر در آمدن اهرم یا شکستگی آن باشد که درب باز نمیشود.

 

 قفل کودک مایکروفر پاناسونیک

 

 

در این صورت انجام این کار را باید خودمان بر عهده بگیریم و بدانیم چگونه در مایکروفر را باز کنیم ؟ با باز کردن پیچ های دستگاه به زبانه دسترسی پیدا میکنیم وقتی زبانه ها را دیدید شاسی باز کردن درب را فشار دهید ببینید چه چیزی باعث میشود درب بسته بماند اما قبل از اقدام برای تعمیر میتوانید با استفاده از پیچ گوشتی درب را باز کنید یا برای تعمیرات مایکروفر خود با مرکز تعمیر۲۴ تماس بگیرید.

 

از دلایل شایع باز نشدن درب ماکروفر میتوان به:

عدم ریگلاژ درب، افتادگی درب از لولا ها

جابجایی پایه های نگدارنده سوییچ (با کشیدن زیاد درب باز میشود)

شکستگی اهرم یا پین شاسی درب

خرابی دسته مثل لقی یا شکستگی

وجود کثیفی در بخش های مثل زبانه و پایه ها

آیا میدانید نمایندگی مایکروفر لتو در تهران کجاست؟

 

چرا این اتفاق می افتد؟

معمولا بخاطر باز و بسته کردن محکم، فرسوده شدن پلاستیک ها، جابجا شدن پیچ ها در دفعات استفاده، فشار جانبی بخاطر قرار دادن یا جابجایی نامناسب به درب.

 

میتونه خرابی درب ماکروفر بخاطر ضربه یا تکان شدید باشه که حتی شیشه ماکروفر نیز بشکنه اما شما با سپردن دستگاه به نمایندگی ما خیالتون راحت خواهد بود چون به بهترین نحو تعمیرات درب مایکروفرتون را انجام میدیم.

 

چرا درب ماکروفر باز یا بسته نمی شود؟ علت باز نشدن درب مایکروفر چیست؟ چگونه ۵ علت بسته نشدن در ماکروفر را در منزل بررسی کنیم؟ این سوالات ممکن است برای کسانی که از ماکروفر برای پخت انواع غذا یا گرم کردن آن استفاده می کنند، رخ دهد. با آی پی امداد همراه باشید تا نحوه تعمیر درب ماکروفر را آموزش ببینید.

 

کاربران گرامی؛ در صورت وجود هرگونه پرسش در مورد علت باز و بسته نشدن درب مایکروفر می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

 

 

فهرست

رایج ترین دلایل باز یا بسته نشدن درب ماکروفر چیست؟

خراب شدن اهرم یا دکمه ماکروفر

چگونه خراب شدن ضامن با چفت درب باعث می شود تا درب ماکروفر به خوبی باز یا بسته نشود؟

چگونه می توان با تعمیر فنر درب، مشکل باز یا بسته نشدن درب ماکروفر را تعمیر کرد؟

خراب شدن دستگیره متحرک ماکروفر چگونه مانع باز یا بسته شدن درب ماکروفر می شود؟

خراب شدن قفل درب ماکروفر چگونه باعث باز و بسته نشدن درب ماکروفر می شود؟

چرا باز و بسته نشدن درب ماکروفر خطرناک است؟

نحوه تعمیر درب ماکروفر چگونه است؟

تعمیرکار آی پی امداد درباره مشکل بسته نشدن درب ماکروفر چه میگوید؟

تکنسین آی پی امداد چگونه مشکل باز نشدن در مایکروفر را تعمیر میکند؟

چگونه می توان برای مشکل باز یا بسته نشدن درب ماکروفر اقدام کرد؟

رایج ترین دلایل باز یا بسته نشدن درب ماکروفر چیست؟

اگر شما نیز با این سوال که چرا درب ماکروفر باز یا بسته نمی شود مواجه شده اید، بهتر است بدانید که باز و بسته نشدن درب ماکروفر به دلایل متعددی بستگی دارد. شما می توانید با دانستن دلایل باز و بسته نشدن درب ماکروفر برای رفع مشکل آن اقدام کنید. دلایل اینکه درب دستگاه مایکروفر باز یا بسته نمی گردد عبارت است از:

 

خراب شدن اهرم قفل درب ماکروفر

صدمه دیدن فنر درب ماکروفر

خراب شدن دستگیره متحرک ماکروفر

خراب شدن قفل درب ماکروفر

اختلال در عملکرد ضامن درب

هر یک از موارد نام برده شده ممکن است از دلایل این مشکل باشند. بهتر است برای تشخیص علت خرابی ماکروفر و تعمیرات آن به تعمیرگاه های معتبری مراجعه شود که بتوانند مشکل باز یا بسته نشدن درب ماکروفر را به صورت تخصصی تعمیر کنند.

 

نحوه فعال کردن قفل کودک در ماکروفر

شاید علت باز نشدن درب ماکروفر به خاطر  فعال کردن قفل کودک باشد. آی پی امداد در مقاله ای جداگانه به نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک در مایکروفر پرداخته است.

 

مشاهده مقاله

خراب شدن اهرم یا دکمه ماکروفر دلیل باز یا بسته نشدن درب ماکروفر

قفل کودک مایکروفر پاناسونیک چگونه خراب شدن ضامن با چفت درب باعث می شود تا درب ماکروفر به خوبی باز یا بسته نشود؟

یکی از دلایل باز یا بسته نشدن صحیح درب این است که درب با بدنه ماکروفر به خوبی به هم جفت نشوند. دلیل جفت نشدن درب و بدنه ماکروفر به خاطر خراب شدن ضامن یا چفت درب ماکروفر است. با این حال نگران نباشید. کافیست تا ضامن دستگاه را تعویض کنید تا مشکل خوب چفت نشدن درب ماکروفر رفع شود. اما اگر توانایی تعویض ضامن درب ماکروفر را ندارید، می توانید از یک تعمیرگاه معتبر که تعمیرات ماکروفر را طی زمان کوتاهی انجام می دهد، کمک بگیرید. قطعاً متخصصان و کارشناسان تعمیر ماکروفر پاناسونیک به دلیل داشتن دانش و مهارت بالا، با کیفیت بالاتری تعمیرات ماکروفر را انجام دهد.

 

اگر ضامن یا چفت در ماکروفر خراب شود، درب به خوبی بسته نمیشود

چگونه می توان با تعمیرباز كردن قفل ماكروفر پاناسونيك  فنر درب، مشکل باز یا بسته نشدن درب ماکروفر را تعمیر کرد؟

فنر بخشی از قطعات درب است که باعث راحت تر حرکت کردن درب ماکروفر می شود. در صورتی که فنر ماکروفر خراب شود، درب دستگاه به خوبی حرکت نکرده و بسته یا یاز نخواهد شد. زیرا فنر شرایط لازم برای فشار بیشتر را ندارد. در نتیجه باعث اختلال در عملکرد درب ماکروفر می شود. برای رفع این مشکل کافیست تا فنر خراب را از درب ماکروفر خارج کرده و فنر درب جدیدی را جایگزین کنید.

 

خراب شدن دستگیره متحرک ماکروفر چگونه مانع باز یا بسته شدن باز كردن قفل ماكروفر پاناسونيك می شود؟

در اغلب ماکروفرها دستگیره متحرکی وجود دارد که معمولاً میان ضامن درب و کلید ماکروفر قرار دارد. چنانچه کلید متحرک به هر دلیلی خراب شود، نمی توان درب ماکروفر را به خوبی باز یا بسته کرد. در بیشتر مواقع کلیدهای متحرکی که برای درب استفاده می شود، از جنس پلاستیک هستند که بعد از مدتی خراب می شوند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

 

خراب شدن دستگیره متحرک ماکروفر چگونه مانع باز یا بسته شدن درب ماکروفر می شود

پیشنهاد آی پی امداد: علت نچرخیدن سینی ماکروفر

خراب شدن قفل درب ماکروفر چگونه باعث باز و بسته نشدن درب ماکروفر می شود؟

در ماکروفر برای اینکه درب دستگاه به درستی باز یا بسته شود، از قفل استفاده می شود. فرسودگی قفل درب یا شکستن قفل درب از دلایلی است که موجب می شود درب ماکروفر به درستی باز و بسته نشود. به همین علت بهتر در صورت خراب شدن این قفل، برای تعویض یا تعمیر آن اقدام کرد. وظیفه اصلی قفل درب، اتصال درب به بدنه است که در صورت خراب شدن، مانع بسته شدن صحیح درب می شود.

 

اگر قفل درب ماکروفر خراب شود، در به خوبی باز یا بسته نمیشود

پیشنهاد آی پی امداد: میکروسوئیچ درب مایکروفر

چرا باز و بسته نشدن درب ماکروفر خطرناک است ؟

قطعاً می دانید که ماکروفر دستگاهی است که با کمک اشعه ای که از خود خارج می کند، باعث پخت غذا در مایکروویو یا گرم کردن آن می شود. اشعه ای که در ماکروفر استفاده می شود، برای سلامت انسان خطرناک است. به همین دلیل در هنگام استفاده از ماکروفر باید به همه نکات توجه شود. فرض کنید در هنگام استفاده از ماکروفر، درب آن به خوبی بسته نشود. در چنین حالتی ممکن است اشعه ماکروفر به انسان برخورد کرده و باعث به خطر افتادن سلامت انسان شود. بنابراین بهتر است برای حل این مشکل هرچه سریع تر به تعمیرگاه مجازی مراجعه شود تا مشکل باز یا بسته نشدن درب ماکروفر را حل کند.

 

پیشنهاد آی پی امداد: همه چیز در مورد اشعه ماکروفر

نحوه تعمیر درب ماکروفر چگونه است؟

در بسیاری از موارد ممکن است به هنگام محکم بستن درب ماکروفر یا با خرابی یا شکستگی آن مواجه شوید که در این شرایط باید اقدام به بررسی قطعات مختلف درب ماکروفر و تعمیر آنها نمایید. برای تعمیر درب ماکروفر باید مراحل زیر را دنبال نمایید:

 

پیش از انجام هرگونه کار برای تعمیرات درب ماکروفر بهتر است دستگاه را خاموش نموده و سپس آن را از برق بکشید.

سپس باید درب دستگاه را تا آخرین حد باز نمایید تا بتوانید اجزای مختلف آن را بررسی کنید.

معمولا در قسمت بالا و گوشه درب مایکروفر یک محافظ پلاستیکی تعبیه شده است.

وظیفه این قطعه محافظت از لولای بالا بوده که مانع از درآمدن درب به هنگام باز و بسته کردن درب دستگاه می شود.

می توانید این قطعه را با استفاده از پیچ گوشتی باز نموده و سپس درب را از لولا خارج نمایید.

سپس باید اقدام به باز کردن نوار پلاستیکی محافظ درون دب دستگاه کنید.

در صورتی که پیچ های مربوط به زبانه درب کمی شل هستند، باید آنها را سفت کنید.

چنانچه زبانه چفت کننده درب دچار شکستگی شده باشد، باید آن را تعمیر یا تعویض نمایید.

این زبانه با توجه به جنس و مدل دستگاه قابل تعویض می باشد.

خدمات آی پی امداد: تعمیر ماکروفر فریجیدر

تعمیرکار آی پی امداد درباره مشکل بسته نشدن درب ماکروفر چه میگوید؟

ماکروفر یکی از دستگاه های پرکاربرد است که هرگونه نقص در درب دستگاه می تواند خطرات زیادی را به همراه داشته باشد. یکی از این ایرادات مربوط به مشکل بسته نشدن درب ماکروفر است که می تواند دلایل مختلف داشته باشد:

 

از جمله دلایلی که می توان در زمینه بروز این مشکل اشاره نمود، خرابی ضامن یا چفت درب است.

ممکن است فنر درب ماکروفر دچار خرابی یا ایراد شده باشد که باید بررسی و رد صورت نیاز تعویض شود.

چنانچه دستگیره درب دستگاه مایکروفر از ایراداتی برخوردار باشد، امکان بسته شدن درب به صورت صحیح وجود نخواهد داشت.

در شرایطی که کلید باز و بسته کردن درب ماکروفر معیوب شده باشد، نمی توان آن را به درستی بسته کرد.

پیشنهاد آی پی امداد: توصیات پزشکی درباره مایکروفر

تکنسین آی پی امداد چگونه مشکل باز نشدن در مایکروفر را تعمیر میکند؟

باز نشدن درب ماکروفر یکی از مشکلاتی است که موجب بروز اختلالات زیادی در کارکرد دستگاه شده و از عملکرد صحیح آن جلوگیری خواهد نمود. در ادامه این بخش تعمیرکار آی پی امداد به بیان علت باز نشدن درب دستگاه مایکروفر خواهد پرداخت:

 

بسیاری از مواقع علت بروز این مشکل به دلیل خرابی فنر، چفت و ضامن درب ماکروفر است که می تواند عملکرد دب دستگاه و میکروسوئیچ ها را با اختلال مواجه کند.

در صورتی که دکمه های باز کردن درب دستگاه دچار خرابی شوند، امکان استفاده از درب ماکروفر و باز کردن آن وجود نخواهد داشت.

خرابی قلاب درب نیز از دیگر دلایلی است که می تواند از راحت باز شدن درب مایکروفر به طور کامل جلوگیری نماید.

چناتجه دستگیره متحرک ماکروفر و اهرم دب دچار شکستگی یا خرابی شده باشند، مانع از باز شدن درب دستگاه خواهد شد.

خدمات آی پی امداد: نمایندگی تعمیرات ماکروفر هیتاچی

چگونه می توان برای مشکل باز یا بسته نشدن درب ماکروفر اقدام کرد؟

در این مطلب به پاسخ این سوال که چرا درب ماکروفر باز یا بسته نمی شود، پرداختیم. باز و بسته نشدن درب ماکروفر با توجه به مطالب بالا به دلیل عواملی چون خرابی اهرم، خرابی چفت، خراب شدن فنر و … ایجاد می شود. عدم تجرک درب ماکروفر حین استفاده ممکن است خطرناک باشد و به دلیل اشعه هایی که از آن خارج می شود، ممکن است باعث به خطر افتادن سلامت انسان شود. به همین علت بهتر است هرچه سریع تر برای تعمیرات آن اقدام شود.

 

ماکروفر دستگاه نسبتاً حساسی است و بهتر است برای تعمیرات آن از تکنسین تعمیر ماکروفر کمک گرفته شود. آی پی امداد یک تعمیرگاه تخصصی و پیشرفته است که تعمیرات ماکروفر را به صورت اصولی و دقیق انجام می دهد. با سپردن مشکل باز یا بسته نشدن درب ماکروفر به شرکت آی پی امداد می توانید علاوه بر کاهش هزینه ها، ضمانت نامه معتبری را از سوی این مجموعه دریافت کنید.

 

۸ دلیل باز نشدن درب ماکروفر

در صورتی که به دنبال دلایل باز نشدن درب ماکروفر خود هستید، می توانید موارد زیر را بررسی کنید. هوم خانه در این مطلب یک به یک آن ها را برای شما مورد بررسی قرار داده است تا به راحتی برای تعمیر ماکروفر خود اقدام کنید:

 

خراب شدن دکمه ها

خرابی چفت و میکروسوییچ درب

پیچ خوردگی فنر

آسیب دیدگی قلاب درب

خرابی دستگیره متحرک درب

معسوب شدن ضامن درب

شکستگی اهرم درب

کثیف بودن و تجمع مواد غذایی در لولا ها

خرابی دکمه ها باعث باز نشدن درب ماکروفر می شوند

برخی از انواع مدل های مایکروفرها از یک سری دکمه‌ های خاص برخوردار هستند که درب دستگاه را باز می‌ نماید. در بسیاری از دلایلی که برای باز نشدن درب مایکروفر گزارش می گردد، مشکل از این دکمه ها می باشد.

 

 

علاوه بر این فنرها، چفت هایی نیز برای درب ماکروفر تعبیه شده است. به کمک این چفت ها، بسته شدن درب مایکروفر توسط میکروسوییچ ها تایید شده و برق دستگاه نیز وصل می شود. در صورتی که چفت ها دچار خرابی شوند، درب مایکروفر باز نشده و میکروسوییچ ها نیز نمی توانند برق مایکروفر را به درستی وصل کنند.

جهت کنترل کردن این فنرها، باید ابتدا دستگاه مایکروفر خود را از برق کشیده و پنل درب را نیز بردارید. فنرها معمولا در پایین درب قرار دارند. باید بررسی کنید که فنرها شل و یا آسیب ندیده نشده باشند. در صورتی که علت باز نشدن درب ماکروفر از پوسیدگی فنرها باشد، باید آن ها را تعویض نمایید.

 

خرابی قلاب می تواند مانع از باز شدن درب ماکروفر شما شود

معمولا قلاب به لبه درب متصل می شود تا درب به هنگام انجام عملیات به راحتی باز و بسته شود. از آنجایی که قلاب درب از پلاستیک ساخته می شود، می تواند به علت ضربه خوردن و یا فشار زیاد دچار شکستگی شود. در صورتی که قلاب درب مایکروفر شکسته شود، درب نمی تواند به درستی آزاد شود و در نتیجه مانع باز شدن درب ماکروفر به طور صحیح خواهد شد که در این صورت تنها راه برطرف نمودن این مشکل تعویض قلاب درب است.

 

حتما بخوانید: علت گرم نکردن مایکروفر

خرابی دستگیره متحرک مانع از باز شدن درب ماکروفر می شود

دستگیره متحرک یکی از اجزایی است ک بین ضامن درب و کلید باز کردن درب تعبیه شده است. از آنجایی که جنس گیره دسته مایکروفر از پلاستیک می باشد، ممکن است در اثر سایش طبیعی شکسته شود. در صورتی که پس از بررسی این مورد متوجه شدید که سوپاپ دسته شکسته است، باید آن را تعویض نمایید.

 

مونتاژ ضامن درب می تواند باعث باز نشدن درب مایکروفر شود

اگر درب مایکروفر شما به درستی باز نمی شود، معمولا به این معنا است که مشکل از خود قفل درب است. این قفل معمولا دارای دو قلاب است که به کمک یک بست در قسمت قاب مایکروفر متصل شده است. اگر که این قلاب درست کار کند، برای تامین برق و انرژی لازم جهت روشن شدن دستگاه به سوئیچ کمک می ‌کند. در نتیجه کارکرد درست و به ترتیب این اجزا بسیار مهم می باشد. در غیر این صورت شما با مشکل روشن نشدن ماکروفر مواجه خواهید شد.

 

مونتاژ این قفل به صورت فنرهای کشیده و پرس شده به یکدیگر بوده تا به قلاب ها کشش لازم داده شود.

در صورتی که علت باز نشدن درب مایکروفر از پارگی فنر و یا شکستگی قفل باشد، باید آن ها را تعویض کنید.

برای اینکه به مونتاژ این قطعات دسترسی پیدا نمایید، ابتدا دستگاه را برای  باز كردن قفل ماكروفر پاناسونيك خاموش نمایید.

سپس پنل داخلی درب را که با یک زبانه پلاستیکی ثابت شده است، خارج کنید.

 

در صورتی که اهرم درب مایکروفر دچار شکستگی و یا آسیب دیدگی شود، گیر کرده و مانع از باز شدن درب مایکروفر خواهد شد.

اگر علت باز نشدن درب مایکروفر مربوط به شکستن اهرم باشد، باید درپوش دستگاه را بردارید تا بتوانید این قطعه را تعویض کنید.

چسبیدن مواد بین درب دلیل بسته ماندن درب مایکروفر است

یکی دیگر از دلایل باز نشدن درب ماکروفر، می تواند مربوط به چسبیدن کثیفی مرتبط با پخت مواد غذایی مختلف در مایکروفر از درون دستگاه باشد. لازم است پس از هر بار استفاده برای تمیز کردن ماکروفر اقدام کنید. البته این مشکل زیاد رایج نمی باشد. بهتر است به منظور بررسی و رفع این مشکل مانند موارد قبل، دستگاه را باز کنید تا اگر موادی مانع از باز نشدن درب مایکروفر شده است، آن را پاک نمایید.

 

حتما بخوانید: چگونه مایکروفر را با مواد طبیعی تمیز کنیم؟

تکنسین هوم خانه چگونه مشکل باز نشدن درب ماکروویو را تعمیر می کند؟

باز نشدن درب ماکروفر از مهم ترین مشکلاتی است که می تواند برای دستگاه رخ دهد. در ادامه نحوه تعمیر این مشکل را توسط تعمیرکار هوم خانه بررسی می کنیم:

 

این امکان وجود دارد که علت باز نشدن درب ماکروویو، خرابی فنر، چفت و ضامن درب دستگاه باشد.

به همین خاطر میکروسوییچ با مشکل مواجه می شود.

اگر دکمه های باز کردن درب مایکروفر دچار خرابی شوند، امکان استفاده از ماکروفر و باز و بسته کردن آن وجود نخواهد داشت.

خرابی قلاب درب نیز از دیگر دلایل باز نشدن درب ماکروویو می باشد.

چنان چه دستگیره متحرک ماکروفر و اهرم درب دچار شکستگی و یا خرابی شود، درب دستگاه باز نخواهد شد.

نتیجه گیری از علت باز نشدن درب ماکروفر در هوم خانه

باز نشدن درب مایکروفر یکی از مشکلاتی است که در بسیاری از مواقع در این دستگاه به طرق مختلف خود را نشان می دهد. در این مقاله دلایل باز نشدن درب مایکروفر را برای شما شرح دادیم تا بتواند راهنمای شما برای برطرف نمودن مشکلات دستگاه باشد. در ادامه به شرح خلاصه ای از موارد ذکر شده خواهیم پرداخت.

 

معیوب شدن دستگیره متحرک درب

پیچ خوردگی فنر درب ماکروفر

خرابی دکمه های ماکروفر

کثیف بودن و تجمع مواد غذایی در لولا ها

خرابی چفت و میکروسوییچ درب

آسیب دیدگی قلاب درب ماکروفر

خراب شدن ضامن درب ماکروفر

شکستگی اهرم درب

در صورتی که با توجه به موارد بالا توانستید مشکل باز كردن قفل ماكروفر پاناسونيك را تشخیص دهید، باید در سریع ترین زمان نسبت به عیب یابی و تعمیر درب مایکروفر خود اقدام کنید. تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات مایکروفر در هوم خانه می توانند در این زمینه به شما کمک نمایند.

ویدیو آموزشی یوتیوب

منبع:

panasonic

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها