آتنا گروپ نسل جدید تویوتا لندکروز - آتنا گروپ

کمپانی ژاپنی تویوتا یکی از کمپانی هایی است که بیشترین محبوبیت را در میان خریداران خودرو در آسیا و خاورمیانه دارد. خودرو های لندکروزی که کمپانی ژاپنی تویوتا تا امسال ( یعنی سال ۲۰۲۱ ) وارد بازار خودرو می کرد و روی خط تولید قرار داشت خودروهای لندکروز با نام اتاق ۲۰۰ بوده است ولیکن این کمپانی به تازگی لندکروزی با نام اتاق ۳۰۰ را به همگان معرفی کرده است که در برنامه های آینده قرار است جزو خودروهایی باشد که در خاور میانه، آسیا و چند کشور دیگر وارد بازار خودرو شود.

با اینکه خودرو های لندکروز اتاق ۳۰۰ به عنوان نسل جدیدی از سری قبلی لندکروز معرفی شده است و انتظار می رود که در عین شباهت هایی به لندکروز اتاق ۲۰۰ مدلی پیشرفته تری داشته باشد ولی باید به عرضتان برسانیم که لندکروز های اتاق ۳۰۰ دارای طراحی جدید و بسیار متفاوت تری از سری لندکروز های فعلی دارند و کمپانی ژاپنی تویوتا ادعا کرده است که با طراحی جدید خودرو ها توانایی های بیشتری پیدا خواهند کرد.

با ما همراه باشید تا درباره نسل جدید تویوتا لندکروز بیشتر آشنا شوید. جالب است بدانید که در شهریار تهران، این ماشین بسیار مشاهده می‌شود و در نمایشگاه های این شهر بیش‌تر از بقیه مناطق ایران لندکروز به فروش می‌رسد. برای اجرای ویلا در این شهر می‌توانید از اجاره ویلا لوکس در شهریار استفاده کنید.
مشخصات فنی تویوتا لندکروز

کمپانی ژاپنی تویوتا قرار است که تا پایان سال ۲۰۲۱ لندکروز سری ۳۰۰ را وارد بازار کند لندکروز های سری ۳۰۰ قرار است با نسخه GR وارد بازار شوند و این لندکروز قرار قرار است تا نسخه VX-R به ساخت لندکروز  سری ۳۰۰ ادامه دهد کمپانی ژاپنی تویوتا قصد نصب پیشرانه ۸ سیلندر بر روی لندکروز سری ۳۰۰ ندارد و این قابلیت قرار است بر روی لکسوس های LX قرار بگیرد.

از دیگر مشخصات مهم سری جدید تویوتا لندکروز باید به مشخصات فنی این خودرو اشاره کرد آنچه که تاکنون از کمپانی تویوتا لندکروز راجع به این خودرو اطلاع داریم گفته شده است که لندکروز سری ۳۰۰ دو پیشرانه رسمی دارد و یک پیشرانه ۳.۳ لیتری توربو دیزل است این خودرو ۳۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر تولید می کند؛ پیشرانه بنزینی خودرو لندکروز سری ۳۰۰ برای افرادی که قصد خرید این خودرو را از بازار خاورمیانه دارند قابل تغییر و سفارش است و این خودرو از نوع ۶ سیلندره ۳/۵ لیتری توربوشارژ و ۴۰۹ اسب بخار با گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر تولید می کند. خودرو های سری ۳۰۰ لندکروز دارای جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک هستند و می توانند ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در ۶.۷ ثانیه ثبت کنند.

طراحی داخلی لندکروز

امکانات لندکروز سری ۳۰۰ دارای طراحی خوب و بسیار رضایت بخشی است؛ این خودرو دارای ۹ کیسه هوا در داخل این ماشین نسخه فول آپشن، سامانه کنترل پایداری، استارت دکمه ای، سیستم تعلیق هوشمند، فناوری ال ای دی چراغ ها، چراغ های تطبیقی با زاویه فرمان و شرایط جاده، ترمز پیشگیری از تصادف، شبیه ساز آفرود، در صندوق برقی، تنظیم ارتفاع، تهویه اتوماتیک ۴ کاناله، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، گرمکن صندلی های عقب، ۷ صندلی، سانروف، تریم داخلی چرم، کروز کنترل هوشمند، با قابلیت تنظیم وضعیت انتقال قدرت، تنظیم حالت رانندگی و دیگر امکانات است.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 401 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 8 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.