آتنا گروپ ارايه نسخه ای جدید از تویوتا لندکروزر پرادو مدل 2022 + قیمت - آتنا گروپ

تویوتا لندکروزر پرادو یکی از شاخص ترین محصولات مجموعه تویوتا است که در بازار ایران نیز طرفداران زیادی دارد. پرادو از سال ۱۹۸۴ با نسل اول خود معرفی شد و بدنبال آن؛ نسل دوم در سال ۱۹۹۰، نسل سوم ۲۰۰۲ و نسل چهارم در سال ۲۰۰۹ معرفی شدند. در نسل چهارم شاهد دو فیس لیفت مهم هستیم که ظاهری زیباتر و مدرن تر را برای پرادو همراه داشته اند.

2.jpg

اکنون تویوتا به مناسبت ۷۰ سالگی برند لندکروزر نسخه ای ویژه از پرادو را در بازار ژاپن معرفی کرده که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت. اما پیش از آن مطالعه این لینک را توصیه می کنیم بویژه اگر از طرفداران لندکروزر هستید و داستان این برند برایتان جذابیت دارد.

پرادو نسخه ۷۰ سالگی در واقع یک محصول تولید محدود است که تمامی امکانات لوکس پکیج L را همراه خود دارد. بخش های تیره در گریل(جلوپنجره)، مه شکن های متفاوت، قاب آینه ها، ریل سقف و جزئیات اختصاصی در نمای عقب به همراه رینگ ۱۲ پره ۱۸ اینچی با تم تیره از جمله ویژگی های مدل مذکور هستند.

4.jpg

استفاده از چرم قهوه ای روشن برای تریم داخل کابین شامل کنسول اصلی، صندلی ها، قسمت داخلی درب ها و … جلب  نظر می کند.

مشتریان می توانند نسخه ۵ یا ۷ صندلی را هنگام سفارش، انتخاب کنند. در بخش پیشرانه نیز تپنده ۲٫۸ لیتری دیزل و همچنین ۲٫۷ لیتری بنزینی به عنوان آپشن پیش روی آنها قرار دارد.

3.jpg

پرادو نسخه ۷۰ سالگی لندکروزر از ۳۸۹۱۲ دلار قیمت می خورد و در گرانترین آپشن به ۴۶۴۲۳ دلار می رسد. این در شرایطی است که قیمت نسخه عادی پرادو در بازار ژاپن حدود ۳۳۲۵۰ دلار است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 374 views بار دسته بندی : خودروسازان خارجی تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.