آتنا گروپ دانلود نرم افزار Instagram 184.0.0.0.3 بروزرسانی اینستاگرام ویژه اندروید - آتنا گروپ

Instagram v184.0.0.0.3 – دانلود نسخه جدید و بروزرسانی اینستاگرام برای اندروید
نسخه جدید و ورژن قدیمی برنامه اینستاگرام

برنامه اینستاگرام Instagram یک روش آسان برای ثبت و به اشتراک گذاری لحظات زندگی شما است. بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام را دوست دارند و از آن استفاده می کنند. با برنامه اینستاگرام اندروید شما می توانید عکس ها و ویدیو های خود را با یکی از چند فیلتر های متنوع و زیبا و افکت های سفارشی موجود در برنامه سفارشی کنید. لحظات روزمره تان را به آثار هنری تبدیل کنید و با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

عکس ها و ویدیوهای خود را با دوستان و دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید یا به طور مستقیم از طریق دایرکت برای دوستان خود ارسال کنید. در اینستاگرام می توانید پست های دوستان خود را با زدن یک دکمه دنبال کنید. هر بار که شما اینستاگرام را باز می کنید، عکس ها و فیلم های جدید نزدیک ترین دوستان، و افراد خلاق سراسر جهان را مشاهده خواهید کرد.

اگر دانلود اینستاگرام از بازار گوگل پلی برای شما مشکل است و یا اگر می خواهید از آخرین ویژگی ها در بروزرسانی اینستاگرام استفاده کنید همواره می توانید به این صفحه مراجعه کنید. در این صفحه، دانلود اینستاگرام جدید به آسانی قابل انجام است و شما حتی می توانید علاوه بر نسخه نهایی، نسخه های آزمایشی این شبکه اجتماعی محبوب را نیز دانلود کنید. دانلود اینستاگرام ورژن قدیمی نیز در بخش دانلود قرار داده شده است تا بتوانید امکان نصب اینستاگرام را برای گوشی های قدیمی با اندروید پایین نیز داشته باشید. بسیاری از کاربران به دنبال نصب اینستاگرام فارسی رایگان هستند که برای این کار نیازی به نصب اپلیکیشن های غیر رسمی اینستاگرام ندارید، بلکه می توانید از داخل نسخه رسمی برنامه وارد بخش تنظیمات (Settings) شده، وارد قسمت اکانت (Account) شوید و از بخش زبان (Language) زبان فارسی را انتخاب کنید و از اینستاگرام فارسی لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 292 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 9 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.