آتنا گروپ رولزرویس فانتوم به خاطر داشتن کابین با چرم کروکدیل توقیف شد! + عکس - آتنا گروپ

بسیاری از خودروهای لوکس و سطح بالا طیف وسیعی از گزینه‌های شخصی‌سازی و آپشن های جذاب را ارائه می‌کنند. با این وجود برخی خریداران به مراکز متفرقه مراجعه می‌کنند تا آپشن های بیشتری را انتخاب نمایند. 

این رولزرویس فانتومی که مشاهده می‌کنید توسط مقامات ایتالیایی و به خاطر استفاده از چرم کروکدیل در کابین توقیف شده است.

rolls-royce-phantom-crocodile-leather.jpg
اگرچه این اولین باری نیست که شاهد استفاده از متریال کمیاب و نادر در رولزرویس فانتوم هستیم اما هرگز چیزی شبیه این را ندیده بودیم. درست نقطه مقابل چرم کروکدیل پوشش‌های چرم هرمس و چوب هاوایی کوا وجود دارند که استفاده از آن‌ها کاملاً قانونی است.

شایعاتی درباره ورود این خودرو از روسیه به ایتالیا منتشر شده است. هنوز این مسئله مشخص نشده اما گفته شده فانتوم موردبحث در راه حضور در یک نمایندگی خاص در رم بوده تا به یک مشتری متمول فروخته شود. متأسفانه خودرو بیش از حد خاص بوده و خب توقیف شده است.

rolls-royce-phantom-crocodile-leather2.jpg
واضح است که کابین جدید این خودرو توسط شرکتی متفرقه نصب شده و توسط رولزرویس نیز تائید نشده است. جدای از کیفیت و فینیش ضعیف، کروکدیل جزو گونه‌های کمیاب و محافظت شده طبقه بندی شده است.

برخلاف باور عموم، تولید وسایل از چرم کروکدیل و تمساح می‌تواند به‌صورت قانونی انجام شود. این کار نیازمند دریافت مجوزهای لازم در ۱۶۰ کشور از جمله ایتالیا می‌باشد. اگرچه فعلاً مشخص نیست رأی دادگاه درباره این خودرو چه خواهد بود اما شاید مالک با جریمه‌های سنگین روبرو شده و نهایتاً مجبور به حذف این پوشش از کابین شود.

اطلاعات چندانی از این ماجرا در دست نیست اما قطعاً پوشش فابریک کارخانه وضعیت بسیار بهتری دارد. این‌طور نیست؟

Rolls-Royce-Phantom-Illegal-crocodile-leather-interior-1.jpg

منبع
پدال

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 297 views بار دسته بندی : خودروسازان خارجی تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.